środa, 18 stycznia 2017

Spotkanie erpegowe w Centrum Popkultury przy ul. Hożej 19 w Warszawie

Dnia 31 stycznia 2017 r. o godzinie 16:00 w Centrum Popkultury przy ul. Hożej 19 w Warszawie odbędzie się spotkanie o tematyce erpegowej organizowane wspólnie z ludźmi z Kuźni Wyobraźni.
Tak piszą o nim organizatorzy:
"Na spotkaniu dowiesz się:
- Na czym polegają gry fabularne
- Gry fabularne to nie tylko fantastyka - poznaj inne konwencje
- Jak stworzyć własną postać do gry
- Co kryje się za skrótem RPG
- Na czym polega improwizacja w grach fabularnych
- Gdzie i kiedy możesz umówić się na granie".

Niewątpliwie ciekawe wydarzenie. Na dwóch poprzednich spotkaniach (o Marvelu i Star Wars) odbywających się w Centrum Popkultury, które "zaliczyłem" było fajnie (o czym zresztą pisałem). Niestety, prawdopodobnie nie będę na tej akurat "imprezie", ale myślę, że może ona zainteresować osoby z Warszawy i okolic. 

PS. Co prawda zauważyłem, że niedawno Centrum Popkultury bierze udział w organizacji niesłusznego wydarzenia o nazwie "Walentynki z Yuri on Ice" (co ciekawe, Yuri w znaczeniu jednego z gatunków mangi/anime eksponującego niezgodne z prawem Bożym związki lesbijskie.... Ale to akurat tej sytuacji nie dotyczy, gdyż "Yuri" jest użyte w znaczeniu imienia jednej z postaci... który jest gejem, a jego homoseksualne relacje są jednym z wątków - więc ostatecznie, na jedno wychodzi.).Warto mieć tego świadomość, ale należy też pamiętać, że izolując się od członków fandomu omotanych lewicowymi herezjami, nigdy ich nie nawrócimy.

4 komentarze:

  1. Hej,

    jakie jest źródło tej informacji? Nie znalazłem niczego w sieci. Warto puścić info o tym wydarzeniu dalej w świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    Informacje znajdują się na fejsbukowym koncie Centrum: https://pl-pl.facebook.com/YattaCentrumPopkultury/ oraz Kuźni Wyobraźni: https://www.facebook.com/kuzniawyobrazniRPG/?hc_ref=PAGES_TIMELINE .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki!

    Informację z Centrum Popkultury musiałem po prostu przeoczyć, natomiast informacja druga jest z Kuźni Wyobraźni, a nie z Kuźni Gier o której piszesz. To dwie różne grupy i tym mnie zmyliłeś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, dzięki za wskazanie błędu, już poprawiłem w notce.

    OdpowiedzUsuń