poniedziałek, 18 lipca 2016

Powitanie

Witam na moim blogu.
Używam nicków Gedeon i Adeptus, dlatego też postanowiłem nazwać ten blog "Adeptus Gedeon", tak, żeby tych 5 ludzi którzy znali mnie pod wyżej wymienionymi pseudonimami nie poczuło się zagubionymi. O ile te osoby w ogóle zajrzą na bloga.
O czym będzie ten blog (przynajmniej w założeniu, bo pewnie za jakiś max. miesiąc, widząc, że nikogo on nie interesuje, dam sobie spokój z próbami jego prowadzenia)? Zamierzam zamieszczać na nim swoją twórczość: własne gry paragrafowe i planszowe, opowiadania, materiały na temat RPG, recenzje. Niewykluczone, że będę zamieszczał również swoje przemyślenia na tematy religijne, polityczne i społeczne (lojalnie ostrzegam, że jestem katofanatykiem i głosowałem na PiS, więc jeśli jesteś światłym i postępowym człowiekiem, który uważa, że takie cechy dyskredytują mnie jako istotę rozumną, możesz sobie od razu dać spokój i nie tracić czasu na resztę zawartości).
Dodam jeszcze, że blog ten powstał głównie dlatego, że admin stosujący bolszewickie metody, zwolennik zbrodniczej ideologii maksymalizacji szczęścia, zbanował mnie na pewnym dużym portalu dotyczącym fantastyki (z duchem w nazwie), toteż na początku będę wrzucał głównie materiały, które wcześniej zamieszczałem na owym portalu.
Dodam jeszcze, że w akcie desperacji założyłem również bloga: https://www.facebook.com/Adeptus-Gedeon-201337603602665/?ref=aymt_homepage_panel
To tyle. Z Bogiem.

2 komentarze:

  1. I ty się dziwisz? Ta histeria sugeruje ultra-niedojrzałość. Ban się należał. Jak Ty wszedzie widzisz bolszewikow (w tych ktorzy mysla inaczej)... to marnie. Cos jest z toba nie tak, a fakt ze tyle czasu tak sie zachowujesz i nie zaszla w Tobie zadna refleksja... to dramat.

    Wstyd glosowac na PiS. Ale jeszcze wiekszym wstydem jest klepanie takich zalosnych tekstow, bez ladu i skladu.

    Mialem na studiach taki przedmiot co sie nazywa logika. Mialem czworke, wiec zakladam ze jestem logiczny - jesli bedziesz zachowywal sie jak wariat, bedziesz brany za wariata. zrozum to. A szczycienie sie ulomnosciami to juz kompletny absurd... jestem w szoku ze cos takiego funkcjinuje w sieci i marnuje miejsce na serwerze. wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam na blogu! Mam nadzieję, że zagościsz tu na stałe i będziesz mnie obdarzał trolingiem, hejtem i flejmem w dużych ilościach. Nie, nie kpię, naprawdę ma taką nadzieję. W końcu, co to za wolność słowa bez sporów.

    Skąd wniosek, że wszędzie widzę bolszewików? Pisałem o jednej konkretnej osobie. I nie napisałem, że jest bolszewikiem, tylko że zastosowała bolszewickie metody. Oczywiście, z tych łagodniejszych, tj cenzurę, a nie rozwiązania siłowe, żeby nie było.

    Co do histerii - widzisz, a mnie strasznie denerwuje to współczesne wyluzowanie, to "mam wyj...ane" "zero fucks given" "tl;dr", "idę po popcorn" "wyczuwam ból dupy". Więc tak, będę histeryzował, będę bóldupił, będę dawał milion faków i zgrzytał zębami, aż się zetrą na proch ;)

    "Ale jeszcze wiekszym wstydem jest klepanie takich zalosnych tekstow, bez ladu i skladu"
    Tutaj pełna zgoda, wiem, że mam problemy ze zgrabnym i zrozumiałym konstruowaniem wypowiedzi. Tym bardziej powinienem dużo pisać, bo bez ćwiczenia nie ma poprawy ;)

    "Mialem na studiach taki przedmiot co sie nazywa logika. Mialem czworke, wiec zakladam ze jestem logiczny"
    Ja miałem 4+, więc zgodnie z tym tokiem rozumowania, tak na logikę, powinienem być bardziej "logiczny" od Ciebie. A przecież jestem idiotą. Więc ocena to kiepski argument ;)

    "jestem w szoku ze cos takiego funkcjinuje w sieci i marnuje miejsce na serwerze. wstyd"
    Cieszę się, że przyznajesz, że coś Cię nie szokuje, bo to znaczy, że nie jesteś wyznawcą tej paskudnej filozofii wyluzowanie i "mamwyjeb...ania", o której wspominam powyżej. Gratuluję.
    Co do miejsca na serwerze, to nie przesadzaj, z tego punktu widzenia miejsce zajmowane przez ten blog jest w zasadzie pomijalne. Poza tym, jeśli prowadzącym blogspota, ktokolwiek to jest, to nie przeszkadza, nie widzę powodu, żebyś w ich imieniu troszczył się o ich serwery ;)
    Dziękuję, że postanowiłeś poświęcić swój czas i wyrazić swoje zdanie, pozdrawiam i życzę Bożego błogosławieństwa.

    OdpowiedzUsuń