środa, 19 kwietnia 2017

Pierwsze ilustracje do "Grobu pobielanego"

W dalszym ciągu tworzę moją kolejną grę tekstową "Grób pobielany" i zapewne minie jeszcze duuużo czasu zanim ją ukończę. Wspominałem, że chciałbym, żeby była chociaż częściowo zilustrowana i dzisiaj wrzucam Wam pierwsze rysunki (sporządzone z pomocą pewnej osoby bieglejszej w sztukach plastycznych).

 




Tutaj widok ze statku przypływającego na Talassan, wyspy, na której będzie się toczyła większość gry.






Tutaj cmentarz, bodajże pierwsza "lokacja" jaką stworzyłem w grze.




Allan Jednooki, przywódca jednej z frakcji, z którymi może sprzymierzyć się gracz.



Dorea, zaufana współpracownica Allana.



Wyżej ukazane miejsca i postaci znajdują się w "demie" gry (czy może raczej "wersji early access"  obejmuje jedynie niewielki zakres całości, generalnie istnieją "lokacje" oznaczone plusem na "mapie miasta"), dostępnym pod tym linkiem:
http://www.mediafire.com/file/n22wvt8jl53n2d3/Gr%C3%B3b+pobielany+0.32.html ,
aczkolwiek jedynie jako opisy słowne. Na razie nie umieszczałem ilustracji w grze. Zapewne będą jeszcze poprawiane.... A poza tym, nie wiem, czy w ogóle jest sens w to iść - może są na tyle szpetne, że niczego w grze nie ulepszą, a wręcz przeciwnie? Dlatego, walę grochem o ścianę i proszę o Waszą opinię - czy widać, że coś z tego będzie, czy lepiej sobie dać spokój? I czy lepiej kolorować, czy zostawiać same szkice?


2 komentarze:

  1. Proponuję odpalić gimpa, wrzucić każdą z tych grafik pojedynczo, zduplikować warstwę, nadać górnej tryb "mnożenie" lub "pokrywanie" i zduplikować kilka razy. Wtedy zeskanowane kredki nabiorą trochę intensywności - w chwili obecnej grafiki są nieco nieczytelne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za radę, wstawiłem teraz rysunki po takiej obróbce. Faktycznie, chyba wygląda to teraz lepiej. Lub też szpetota została bardziej uwydatniona, jak kto woli.

    OdpowiedzUsuń